Wednesday, July 08, 2009

Hollywood

Hollywood et le monde encore.......Celine, Michael Jackson, JJ Goldman, Michael Bolton.....chante....Monde....Avec.....

With your Steel Bars Wrapped All Around Me
I've been your Prioner like Socrates since the day you found me
And now I'm gonna break out, gonna move right along Go Forward
Outside your
Steel Bars!

And with The Hunger.....oh oh oh oh oh....I'll be with Jerome Brent my Patrick Swayze, Jennifer Grey, Dorianna Sanchez, Cher, TIna, Lisa Marie, P!nk, Tina, Beyonce, all the Divas with Queen LaTifiah and Berry Gordy and my Beloved....

Time, Love And Tenderness!!!!!!!!!!!!!!!!!

On ne change pas
Et le monde ne me aimer et c'est d'accord avec moi
Comme Michael et mes freres et mes soeurs dans le ciel
Dans June Sky et les Foxfire dames nous sommes imparfait
Mais, une petite fille
Quand le monde ce moque de moi
Je suis une petite fille
Qui est maintenant une incroable dame!

Merci....Merci Beaucoup! xoxoxoxo--Susana Et Le Posse de 20!

1 comment:

Anonymous said...

you were a wonderful girl that has grown into a wonderful lady, not incoriable we dont think just a strong survivor who keeps survivin no matter what the world throws your way hugs to you friends